نتایج اولیه انتخابات دانشجویان افغانستانی استان قم
پایگاه مجازی دانشجویان افغانستانی

 

بالاخره بعد مدت ها کشمکش بر سر انتخابات دانشجویان افغانستانی استان قم این انتخابات چهار شنبه هفته پیش تو دانشگاه دولتی قم برگزار شد.استقبال از این انتخابات خیلی عالی بود مخصوصا حضور پر شور و پر رنگ دانشجویان پیام نور قم که واقعا سنگ تموم گذاشتند اگه امکان داشت تعداد حضور دانشجویان هر دانشگاه رو اعلام میکنیم تا مشخص بشه از هر دانشگاه چقدر شرکت کننده داشتیم اما من فک میکنم پیام نوری ها از همه بیشتر بودند دوتا اتوبوس به صورتmp3!!! نکته جالب توجه اینجاست که بچه های دانشگاههای دیگه هم خودشونو تو اتوبوس پیام نور جا کرده بودند راست راست داشتند واسه خودشون تبلیغ میکردن(بعضیاشون هم واسه سال بعد!!!)البته جا داره از بچه های دانشگاه های دیگه هم تقدیر و قدردانی بشه که وقت گذاشتند و تو این انتخابات شرکت کردند دست گل همشون درد نکنه علی الخصوص بچه های دانشگاه قم. خب داشتم میگفتم انتخابات با نظارت نهاد رهبری انجام شد نتایج نهاییشو قراره بعد از رسیدگی به شکایات و تایید نهاد اواسط این هفته اعلام کنند اما خب من زرنگی کردم نتایج و آرای اولیه  رو هاپولی کردم  براتون گذاشتم تو وب:D جالبترین قسمت این انتخابات طول کشیدن شمارش آراء تا ساعت 9 شب بود اما جالب تر از اون رقابت تنگاتنگ تو پست دبیری و هیئت نظارت بود.تو قسمت دبیری رقابت اصلی بین اصغری مرادی و فاطمه سادات حسینی بود تو شمارش آرای آقایون رای ها با اختلاف زیادی به سمت اصغر مرادی رفت اما وقتی نوبت به شمارش آرای خانم ها رسید رای ها به سمت خانم حسینی برگشت و برابر شد.رقابت خیلی جذاب و هیجان آور بود اخر سر هم آقای اصغر مرادی با اختلاف 16 رای از خانم حسینی پیشی گرفتند و برنده این پست انتخابات شدند.

تو قسمت هیئت نظارت که از 8 نفر 3 نفرشون انتخاب می شدند خانم جعفری گوی سبقت رو از همه گرفتند و اختلاف آراشون حاکی از انتخاب ایشان بدون هیچ تردیدی بود. اما تو دو جایگاه دیگه رقابت اصلی بین یاسین محمدی و علی اکبر شریفی و هاشم حسینی بود. تو شمارش آرای آقایون یاسین محمدی و هاشم حسینی از بقیه پیشی گرفتند اما وقتی نوبت به آرای خانم ها رسید همه چیز عوض شد! لحظه به لحظه جای این سه نفر عوض میشد اما علی اکبر شریفی اختلافش با بقیه زیاد شد و انتخابش قطعی شد و نهایتا رقابت سر جایگاه سوم رسید به یاسین محمدی و هاشم حسینی. رقابتی که چشم اکثر حاضرین رو به خودش دوخته بود آخه اختلاف آرا زیر ده تا بود وقتی که شمارش آراء به اتمام رسید هاشم حسینی با اختلاف 7 رای از یاسین محمدی جایگاه سوم هیئت نظارت رو کسب کرد اما اینجا پایان کار نبود. آقای بلخی 12 رای دیگه هم اورد وگفت این ماله بچه هایی که کلاس داشتند و قبل شروع انتخابات برگ رایشون تحویل داده بودند که طبق نظر ناظرین انتخابات اینهارو هم احتساب میکنیم که این عمل با مخالفت کاندیداتورها مواجه شد اما آقای بلخی گفت که ناظرین تصمیم میگیرند که این آرا شمارده بشه یا نه اگه مخالفتی دارین میتونید تا یکشنبه هفته بعد شکایت کنید تا رسیدگی بشه. بعد از شمارش این 12تا آرا اختلاف آرا هاشم حسینی و یاسین محمدی به 2 عدد رسید و باز هم جایگاه سوم هیئت نظارت به هاشم حسینی رسید.

در آخر هم به ائتلاف دانشگاه پیام نور قم تبریک میگم که اکثر کرسی ها رو به  دست آوردند و امیدواریم که همه منتخبین این انتخابات در کنار هم برای پیشرفت دانشجویان افغانستانی بدون هیچ اختلافی دست به دست هم بدهند و دلسوزانه نهایت سعی و تلاششان را بکنند.

من اللّه التوفیق

تعدا کل آرا : 440 برگ

پست

کاندیدها

تعداد آراء

 

دبیری

اصغر مرادی

فاطمه سادات حسینی

علی سعیدی

184

168

74

 

علمی - آموزشی

احمد ضیاء مظهری

زینب هزاره ای

227

76

 

مذهبی - فرهنگی – سیاسی

محمدرضا رضایی

مصطفی احمدی

محمدی

رمضان حیدری

179

90

90

52

 

مالی

نرگس سادات حسینی

فاطمه حسین زاده

غلام رسول حیدری

فاطمه محمدی

142

102

89

48

 

روابط عمومی

مهدی توکلی

فاطمه سعیدی

علی دانش

155

129

86

 

انتشارات

سید محمدرضا نجفی

صدیقه اکبری

انارگل انصاری

171

155

50

 

 

 

هیئت نظارت

زهرا جعفری

علی اکبر شریفی

هاشم حسینی

یاسین محمدی

مجتبی جمالی

حسن محمدی

محمد صادق زاهدی

مصطفی ناصری

222

173

147

145

130

100

79

71



نظرات شما عزیزان:

حرف دل دختر افغان
ساعت21:38---5 دی 1391
اقا این یعنی چی؟


منم مثلا بچه قمی ام ولی هیچی نفهمیدم هرچند درباره انتخابات دانشجویی واز این حرفا شنیده م ولی فکر نکنم چیز خاصی باشه که بخاطرش جروبحث کنیم اگه به نفع کشورمونه که دمتون گرم ولی اگه وقت هدردادن و جلوه گری ورقابته که ..............بهرحال موفق باشید دانشجویای عزیز.پاسخ: وقت تلف کردن چیه ماشالا دبیر میخاد حسابی بترکونه ازدواج دانشجویی و سازمان ملی جوانان و خانه ادبیات و.... کم حرفی نیستا


مجمع
ساعت10:22---26 آذر 1391
پایگاه مجازی اطلاع رسانی مجمع دانشجویان افغانستانی قم راه اندازی شد.
http://majmaeqom.blogfa.com


پرنیان
ساعت21:11---24 آذر 1391
موفق باشید

ساعت17:55---24 آذر 1391
دیروز بامردی بودم که...........

محمدرضا پسر افغان
ساعت13:26---22 آذر 1391
سلام
خوشحال شدم سر زدید
من هم لینکتون کردم


ساعت12:48---20 آذر 1391
چون (((من )))گفتم گاو ،باید همون گاو باشه.اوکی؟
عزیزمن این چهار سالی که گفتم جزو برنامه ریزیمه.هی من میگم تابلو نکنم خودمو,تو هی آدمو مجبور میکنی که واقعیتو بگم ملت بدونن:چون زود تر از چهار سال ازدواج نخواهم کرد.زیرا برای اینکه تاچهار سال دیگه درسم تموم میشه[چشمک].تازشم الان آقایی در کار نیست که.تا ببینیم خدا چی میخواد.
گرفتی مطلبو؟؟؟؟؟؟؟[بازنده]


فرزند وطن
ساعت0:21---20 آذر 1391
من نظر قبلی رو بانام فرزند وطن گذاشتم ودر اون نظر گفتم که روی سخنم با تمام دانشجویان افغانستانی است نه فقط کبوتر تاکید میکنم با تمام دانشجویان
پاسخ:بزار نتایج انتخابات اعلام بشه اونوقت بایستی دید چه باید کرد!!!


ساعت23:58---19 آذر 1391
خوش بحالتون . اگه ما هم یه دونه رضایی داشتیم وضعمون بهتر از اینا بود.
پاسخ:خوش به حالمون نداره تورو خدا بیا این رضایی ماله شما اگه خواستید یه چیزی هم روش بتون میدیم فقط اینو ببرید دیگه رنگ و روشو نبینیم قبوله؟؟؟


مصطفی
ساعت20:18---19 آذر 1391
قراره امشب نتایج نهایی اعلام بشه بعد این نتیجست که معلوم میشه قراره چه اتفاقی بیفته!!!دوستانی که رای نیاوردند دوستانه یا همکاری میکنند یا خدایی نکرده....

گلشهر
ساعت10:18---19 آذر 1391
سلام

تبریک به همه دوستان و تشکر از همه زحمت کشان جامعه مهاجر و ارزوی موفقیت برای کسانی که مسئولیت قبول کردند امیدوارم که قدم به قدم راهتان تجربه باشد.

خسته نباشید از دوستانی که گزارش تهیه کردند و این مراسم را اطلاع رسانی کردند

سپاس
پاسخ: به امید موفقیت هر چه بیشتر همه هموطنان در جابجای دنیا


احمدی
ساعت22:35---18 آذر 1391
سلام آقای حسینی



بابا حیول



اون شب تابلو رو برداشتی بردی رای ها رو شمردیپاسخ: فک کردی الکیه البته قبلش همه رو کاغذ نوشته بودم اما اونم بد نبود به دردمون خورد هههه


ساحل
ساعت21:43---18 آذر 1391
سلام
تبریک به تمام دوستان برگزیده
امید است بتوانند گام های مثبتی در این راستا بردارند...


ساحل
ساعت21:42---18 آذر 1391
سلام
تبریک به تمام دوستان برگزیده
امید است بتوانند گام های مثبتی در این راستا بردارند...


khavari1991
ساعت21:39---18 آذر 1391
سلامی چو بوی گل محمدیپاسخ: نه بابا اونایی که هو میکشیدن نه قمی بودن نه پیام نوری گوشتو بیار جلو(فک کنم مفیدی بودن) خخخخخخخخ

فرزند وطن
ساعت21:22---18 آذر 1391
سلام آخه بابا هنوز هیچی به هیچی نشده شروع کردید.

به نظرتون چه عاملی افغانستان رو به این وضع کشانده؟؟همین گروه بازیها!!

شما(منظورم به همه دانشجویان است نه فقط کبوتر) از الان که دانشجویید و هیچ سمتی ندارید شروع کردید به گروه بازی و تخریب هم چه برسه وقتی که کاره بشید.

بالاخره قشر فرهیخته دانشجوی امروز باید یه فرقی با نسل قبلی داشته باشه که مملکت رو به گند کشیدند یا نه؟!

تو رو خدا از این گروه بازی ها و اینکه فلانی مال کدوم دانشگاه است، به خاطر حیثیت دانشگاه رای بدید، دست بردارید،یه مجمعی ایجاد شده برای همه دانشجویان افغانی تو رو خدا دست از این گروه بازیها دست بردارید

بیایید باهم تلاش کنیم برای همه افغانستان

مرسی از تلاش پاکتون
پاسخ: اول اینکه فک نمیکنم کار بدی کرده باشیم بعدش خودتونم خوب میدونید که ما هیچ وقت دانشگاه گرایی نکردیم و نکردیم اونچه که صلاح بود رو رای دادیم و این ما نبودیم که به خاطر منافعمون این انتخاباتو چند ترم عقب انداختیم اینو برو به اونایی بگو که دنبال دسیسه واسه این انتخابات هستن بگو فرزند برومند وطن


معصومه حسینی(الهه ی اردیبهشت)
ساعت21:20---18 آذر 1391
من که ملتی که برنده شدن رو نمیشناسم شما باید به نمایندگی ازونا برام اونت گاورو بخری...

مرد و قولش...
پاسخ: ای بابا اخه من چکارم که باید تقاص همه رو پس بدم من خودم یه شام بیشتر نگرفتم اونوقت به جاش گاو پس بدم!!!


معصومه حسینی(الهه ی اردیبهشت)
ساعت21:19---18 آذر 1391
من که ملتی که برنده شدن رو نمیشناسم شما باید به نمایندگی ازونا برام اونت گاورو بخری...
مرد و قولش...


معصومه حسینی(الهه ی اردیبهشت)
ساعت21:19---18 آذر 1391
من که ملتی که برنده شدن رو نمیشناسم شما باید به نمایندگی ازونا برام اونت گاورو بخری...
مرد و قولش...


معصومه حسینی(الهه ی اردیبهشت)
ساعت21:18---18 آذر 1391
به سلامتی و میمنت ایشاللا.

راستی من همون گاورو میخوام.اگه مردشی بیار برام.

حالا من بشینم با آقایی که قراره 4سال دیگه بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:تو از خدا بخاه منم برات دعا میکنم که به چهار سال نکشه ایشالا


مصطفی
ساعت18:51---18 آذر 1391
بنده خدا یاسین دلم براش خیلی سوخت حقه شریفی نبود که بیاد بالا

ashna
ساعت17:17---18 آذر 1391
دانشگاه دولتی کاندیداهاشون خوب عمل کردند اما پیام نوریا دانشجوهاشون در کل این دو دانشگاه رو نباید دست کم گرفت

مرتضی
ساعت17:05---18 آذر 1391
مبارکه باید یه شیرینی ازشون بکنیم تو پاچشون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سیدمحمدحسینی
آخرین مطالب